فریمن: ساختار و کیفیت آلبوم «برگرد» با همه آلبوم‌های ایران تفاوت دارد

«فریمن» با انتشار نخستین آلبوم خود، به عرصه موسیقی رسمی قدم می‌گذارد.

این هنرمند که چند ماه پیش موفق شد مجوز نخستین آلبوم خود را دریافت کند، به زودی این اثر را در اختیار مخاطبین قرار خواهد داد.

فریمن با اعلام این خبر گفت: «اولین آلبوم من پس از اخذ مجوزهای لازم، با عنوان «برگرد» و با یازده قطعه در فضای پاپ، راک، RnB و… منتشر می‌شود. این آلبوم که در آذرماه روانه بازار خواهد شد بدون شک از نظر ساختار و کیفیت با همه آلبوم‌هایی که تا به حال در ایران منتشر شده متفاوت است.»

او درباره عوامل آلبوم «برگرد» گفت: «به غیر از قطعه «آدم کوکی» که شعر و ملودی آن از امیرعلی بهادری است و قطعه «من از اینجا میرم» که توسط Diego Massanti (موزیسین آرژانتینی) تنظیم شده، در تمامی قطعات خودم به عنوان ترانه‌سرا، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده حضور داشته‌ام. البته علاوه بر من، مسعود همایونی، پیمان جوانمرد و فیروز ویسانلو نیز در این آلبوم نوازندگی کرده‌اند. همچنین شاهین شاهانی و علی سریری در زمینه عکاسی و طراحی کاور آلبوم با من همکاری داشته‌اند.»

فریمن پیش از انتشار این آلبوم، یکی از قطعات آن با عنوان «برگرد» با ترانه و موسیقی خودش و هم‌خوانی «علی میرحسینی» را در اختیار مخاطبین قرار داده است